Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Μπλούζα Marvin

Μπλούζα Marvin! 
Άνοιξα το ίντεργουεμπ και έψαξα 'Marvin Hitchhiker's Guide to the Galaxy' στις εικόνες και βρήκα τούτο εδώ:

Ακολούθως πήρα ένα καλό μαχαιράκι - κοπίδι - χατζαρίνι και έκοψα τα μαύρα μέρη της εικόνας.

Μετά, πλαστικοποίησα το κομμένο Α4 και ξαναέκοψα τα κενά γιατί απλά μερικές φορές είμαι πολύ χαζή.


Πήρα απλό μπλουζί γκρι και από μέσα τοποθέτησα σκληρό χαρτόνι για να ισιώσει την κατάσταση και πάνω κόλλησα με χαρτοταινία το τρομερό μου stencil. Ιδού:



Παρατηρούμε τί ωραία που έχω τοποθετήσει δίπλα το πινέλο μου και την υφασματομπογιά μου. Πραγματικά εκπληκτικό!







Έπειτα, άνοιξα την τιβι, έβαζα να παίζει τον Dare τον Devil τον καινούριο και άρχισα να μπογιατίζω με περίσσια χαρά τα κενά του stencil και ιδού και πάλι:

Αυτό το άφησα να στεγνώσει μέχρι την επόμενη μέρα, μετά ξανακόλλησα το stencil και έτοιμοοοοοοοοο!!!








Εδώ βλέπουμε το Marvin που δείχνει τον ένα ώμο μου στον άλλον. Γκρέητ Σαξές!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου